This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

tisdag, februari 06, 2007

Projektarbete

Jag har för tillfället stora problem i min projektgrupp på skolan. Det är just en av de anledningar som gör att jag inte hinner skriva så ofta; det är nämligen bara jag som jobbar (iaf den tiden vi måste för att det ska gå framåt). Mitt projekt som är ett community går väldigt sakta framåt, det som kommer i vägen är oftast inte olösliga problem, utan istället att ingen annan än jag lägger ner någon egen tid på det och det är inte lätt att göra ett community helt på egen hand när man har både skola, politik och familj runt omkring.

I övrigt måste man ju passa på att säga grattis till Anja P som tog VM-guld i damernas super G för några timmar sedan. Vilket åk!

2 Kommentarer:

  • PA:t är ett stressmoment även för de som inte jobbar. känns mer som isolerat hemmaprojekt än skolämne. borde nästan elimineras ur läroplanen.

    Av Anonymous Anonym, 3/5/07 13:25  

  • Ja, iofs tycker jag att det är otroligt roligt att arbeta med det.. svårt det där..

    Av Blogger RUNVIK, 3/5/07 14:55  

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se