This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

torsdag, januari 18, 2007

Svårt med rutinen

Det har varit lite svårt att komma in i rutien igen och som det har märkts har jag inte skrivit varje dag sedan jag började blogga igen.

Nu när jag ändå kom ihåg att skriva måste jag passa på att visa mitt stöd för Mona Sahlin som ny partiledare för Socialdemokraterna. Jag måste också säga att jag för ovanlighetens skull är ganska nöjd med allas vårat kära SJ, som hanterade trafiken efter stormen så bra som de gjorde.

Se också efter på min systers blogg också för att se dess nya design som ordnat.

I övrigt är jag lite arg på Kina p.g.a. Kina - Tibet-konflikten som vi studerar på religionskunskapen. Seriously guys, not cool...

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se