This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

fredag, oktober 06, 2006

Vice Statsminister

Idag har Reinfeldt presenterat den nya regeringsförklaringen, en regering där Maud är vice statsminister och näringsminister, inte illa. Samtidigt så är regeringen så jämställd den kan bli (ur könsperspektiv) med 11 kvinnor och 12 män, inte illa där heller.

Måste säga att jag är mycket nöjd.

Tyvärr har jag dock inte hunnit skriva så mycket den senaste tiden (nu sitter jag och skriver på en lektion i skolan) och tyvärr har jag inte så mycket tid framöver heller på några veckor. Men jag får ta och skriva igen så snart jag hinner, för åsikter har man ju hela tiden.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se