This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

torsdag, oktober 19, 2006

Politik = Tristess?

Jag får börja inlägget med att ursäkta att jag inte skrivit på länge, men det beror på många saker: tidsbrist, dataproblem och sjukdom och tyvärr kan jag inte lova att jag kommer hinna skriva varje dag framöver heller...

Dock måste jag bara kommentera ett fynd som jag och två av mina klasskompisar gjorde igår. Vi arbetade med vårt projektarbete och sökte då på synonymer för politik. Vi hittade då http://perholmberg.net/2005/synonym/, en site för att finna synonymer, och söker man på politik så får man endast ett svar: tristess. TRISTESS!? vad i *$#?!*@!.

Jag måste erkänna att jag blev ganska arg när jag fann det... Jag kan ju bara konstatera att jag inte håller med.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se