This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

lördag, september 16, 2006

Nu är det nervöst...

Nu är det nervöst, inte ens ett dygn kvar innan röstningen avslutas. Hur ska det gå!

Idag har jag iaf gjort min sista insatts i detta vals valrörelse, så nu kan inte jag göra så mycket mer, bara luta mig tillbaka och hoppas. Det skulle iaf vara otroligt roligt om C fick 8 procent, det skulle vara en ökning med nästan 2 procent sedan förra valet.

Imorse fyllde jag också 18 år, tack och lov, vilket innebär att jag har rösträtt imorgon (verkligen på håret... tack Mamma!)

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se