This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

söndag, juli 02, 2006

"Hemma" igen

Nu är jag tillbaka hos mina föräldrar i Västra Ämtervik efter att tillbringat tre underbara veckor nere i hos Emma i Bohuslän. Att jag är hemma igen innebär ju då iofs också att jag kommer att kunna blogga under några dagar innan jag drar iväg mot Borlänge och Peace & Love festivalen.

Jag måste tyvärr erkänna att jag inte har varit inne och hållit koll på de politiska spelen så noga under den tid jag varit borta, men jag läste nu iaf på DN.se att Kd tydligen hade tagit ställning i vargfrågan nu(till vargens förtret på samma sida som Centerpartiet), något som iaf Lars Nyborg kommer hurra över.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se