This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

torsdag, juli 27, 2006

Hemma igen (nätt och jämt)

Nu är jag hemma igen, även om jag var nära på att missa flera av mina byten, men jag måste faktiskt för ovanlighetens skull säga att jag är efter denna resa var nöjd med SJ.

Övrigt så känns det som om jag inte riktigt hängt med i nyheterna de senaste veckorna, så jag ska sätta mig och läsa igenom lite artiklar. Jag har iaf hört en hel del om striderna mellan Israel och Hizbollah, men det borde väl hänt något annat också i världen.

Får nog annars ta och återkomma imorgon när jag läst och blivit upprörd.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se