This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

tisdag, juli 04, 2006

E-mail

Nu har jag suttit i några timmar och arbetat med en ny sida för CUF värmland och blivit klar med en ny e-post funktion. Den har jag nu med som lite test på min blogg, där du kan skicka ett mail direkt till mig genom att klicka på min mailadress (den som står under min korta presentation i det högra fältet).

Kolla gärna om det fungerar genom att skriva några rader.

(om inget fönster dyker upp när du klickar på adressen kan detta bero på att din webläsare blockerar popUp fönster, detta kan du ändra i dina inställningar)

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se