This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

söndag, juni 11, 2006

Sommarlov

Precis som många andra har jag nu fått och tagit mig ett väl förtjänat sommarlov. Redan imorgon bär det av mot Bohuslän och soliga klippor. Det kommer dock antagligen innebära att skrivandet fortsätter vara knappt, men jag ska allt försöka skriva ner nått så snart jag får möjlighet.

I övrigt har jag idag läst en mycket bra och intressant debattartikel i DN som min mor hade lagt undan, skriven av Thorbjörn Fälldin och Maud Olofsson. Den handlade om skillnader och likheter mellan valen 2006 och 1976.

Läs den här.

Om man sedan tyckte att kärnkraftsfrågan borde ha nämnts i artikeln och man är allmänt bitter i övrigt kan man läsa detta också, men personligen tyckte jag det var mest överdrifter och trams (C är fortfarande negativt inställda till kärnkraft!).

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se