This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

onsdag, juni 07, 2006

Snart klart

Men inte riktigt där än kan jag ju säga. Idag ska alla arbeten (utom ett historiearbete) vara inlämnade och det har varit lite stressigt för att hinna med alltihop. Sen imorgon ska man gå upp tidigt för att göra i ordning studenternas lastbilar som vi sen ska åka på och hålla ordning på studenterna (man kommer att känna sig som värsta partypoopern). Sen är det tillsist dags för avslutning...


Det känns som om det är en hel del som ska bli gjort, på i stort sett ingen tid, men det ska nog gå bra. På lördag flyttar jag mina grejer upp till Ämtervik igen också, sen ska jag börja min semester.

Men just för att jag har så otroligt mycket som måste göras så är det mycket möjligt att jag inte kommer hinna att skriva så mycket här (jag hann inte skriva igår tillexempel) så ni får ha överseende med det.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se