This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

lördag, juni 03, 2006

Rökning

Finns det någonting jag har väldigt svårt för så är det rökning, jag ogillar starkt när någon jag känner röker och de flesta jag känner vet också det så de röker sällan i min närhet. Dock händer det ju ganska ofta att det finns andra idioter som inte tar någon som helst hänsyn till människor och kanske står och röker mitt på torget, busstationen eller kanske rent av mitt inne i en stor folksamling.

Igår satt jag på tågstationen i Karlstad och väntade på mitt tåg när plötsligt det står hela 5 personer runt omkring mig som röker, och det kändes verkligen som om all röken kom farandes på mig. Troligtvis var så inte fallet, men jag lär iaf ha fått i mig lika mycket av skiten som om jag själv stått och puffat på en av de ciggarna.

Det är givetvis inte möjligt att förbjuda rökning på allmän plats, men det skulle vara väldigt trevligt...

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se