This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

fredag, maj 05, 2006

Sunnemârten

Idag var det dags för vårens Sunnemârten (en medelstor marknad i mina föräldrars hemkommun Sunne). Jag och min granne Ola Persson åkte upp för att göra iordning Centerns stånd klockan 06:00 imorse, sen stod vi där hela dagen (till 18:00 då vi började plocka ihop) och nu tillsist är jag hemma. Kändes som om det var väldigt givande iaf, även om jag inte lyckades hålla så många längre samtal med Sunnebor så fick jag prata en hel del med ex. Forshagabor och norskar. Men bland det viktigaste är kanske att man träffar varandra; både besökare och partivänner.

Vi delade iaf ut vår nya valplattform. Jag har inte haft tid att fixa så man kan visa den här, men vi har iaf börjat med en hemsida kring denna och kretsen. Den är dock långt ifrån klar utan kommer att uppdateras lite då och då fram till den 25:e maj.

Hemsidan finner du på: www.centerpartiet.se/sunne

1 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se