This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

torsdag, maj 04, 2006

Slut på skolveckan

Idag har vi egentligen haft sovmorgon till klockan 12:20 (vilket man sällan får i min klass) men jag var tvungen att gå på ett ESO-möte (elevskyddsombudsmöte) klockan 09:30. Det var iofs ganska kul, så det gjorde inte så mycket.

Och imorgon har jag ingen skola eftersom jag ska stå på Sunne-mârten (Sunnes marknad) hela dagen och göra lite reklam för mig och Sunne centern. Ska åka hemåt nu så snart jag är färdig med skolan och göra några förberedelser.

PS. om man söker på "daniel runvik" på Goggle.com nu så blir min blogg den första träffen! DS.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se