This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

onsdag, maj 03, 2006

Nationella, budget och skolval

Idag har haft ganska mycket för mig, även om hela förmiddagen varit en enda lång engelska lektion; först Writing-delen av nationella och sen en redovisning om Australien. Sen hade jag ERS-möte (elevrådsstyrelsemöte) där vi diskuterade årets budget, vilket innebar främst en diskution om treornas bal, men också lite andra kul aktiviteter. Jag ska bland annat se om jag kan annordna skolval här till hösten genom organisationen Skolval 2006.

I övrigt har det inte hänt så mycket med politiken idag, har gjort ett litet "
valtest" på DN.se. Det verkar vara väldigt Kd vänligt (jag och många andra jag känner blev mycket mer Kd än vad vi trott, även om jag blev mest C såklart) men det är ju mest en kul grej!

Och som ni kanske ser har jag också tagit mig lite tid att skriva en ordentlig presentation av mig i sidofönstret till höger, var på tiden!

4 Kommentarer:

  • Jag blev Centerpartist;) Och Minst sosse! Skräll!

    Av Anonymous Anonym, 3/5/06 19:40  

  • Tjenna, jag som trodde du var ärke-vänster ;-)

    Av Anonymous Anonym, 3/5/06 20:49  

  • Jo, jag vet Reas, men jag hade lite ont om tid så jag fick göra vad jag kunde av situationen.

    Ska nog skriva nått mer intressant idag.

    Av Blogger RUNVIK, 4/5/06 09:58  

  • Haha, okej, jag hade nog snarare kritiserat inlägget. Men writing delen var ganska intressant, men det kanske är främst för att jag läst mediakommunikation nu senaste tiden.

    Av Blogger RUNVIK, 4/5/06 15:58  

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se