This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

onsdag, maj 24, 2006

Mönstring

Idag har jag varit iväg och mönstrat, vilket faktiskt gick så bra det kan utan att få göra lumpen. Jag fick 8 av 9 på inskrivningsprovet och bra resultat hos psykologen; en sjua i ledarskap bland annat.


När jag sen skulle göra den medicinska kollen gick det dock inte lika bra. Jag fick först vänta i 30-40 minuter för att få komma in till sköterskan, när jag väl var där så skickade hon iväg mig till Läkaren så snart som hon fick höra att jag har dålig blodcirkulation och lätt tappar känsel i fingrarna. När jag sen suttit där i drygt en och en halv timme så fick jag träffa läkaren som nästan direkt konstaterade att jag kunde skippa de andra testerna och gå hem...


Kändes lite fånigt när man spenderat 6 timmar där och sen inte fick veta vad man skulle passat som. Men det var skönt att få veta att psykologen tyckte jag var ”sane” iaf.

1 Kommentarer:

  • Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
    »

    Av Anonymous Anonym, 3/7/06 05:02  

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se