This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

söndag, april 30, 2006

Värmlandsmässan

Idag stod jag på Värmlandsmässan och gjorde stoltserade med vår vackra fyrklöver. Det var ganska trevligt, men antalet personer där var tyvärr väldigt lågt. De hade ju iofs ställt alla partierna längst ner i ena hörnet, vilket kanske gjorde att inte alla orkade komma dit. Priserna för att komma in lär inte heller ha varit så hjälpsamma; 80 kronor för en vuxen och 50 kronor för pensionärer och barn, väldigt högt pris med tanke på att mässan också var mindre än tidigare.

Antagligen låter det som om jag är ganska bitter, men det var en bra dag trots allt. Dock något som faktiskt gjorde mig bitter var att det tåget jag skulle ha åkt med upp till Sunne ikväll var inställt pga. att det är valborg idag, även om det stod i tidtabellen att det skulle gå. Man kan bli ganska trött för mindre. Så nu sitter jag istället här på Centerexpeditionen och letar efter nått mer passande (en buss som är där uppe vid 00:00 visade sig vara det enda alternativet) samtidigt som jag är grovt irriterad på vårt allas kära SJ…

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se