This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

måndag, april 17, 2006

Till sist...

Så var det dags för även mig att skaffa en blogg, "bättre sent än aldrig" är det väl man brukar säga. Jag är väl inte direkt ovan vid konceptet då jag har skapat bloggar för ganska många av mina partivänner, och fått hjälpa dem med både det ena och det andra. Fast det ska bli intressant att se hur jag klarar att sköta den själv (man vet ju aldrig, jag kanske är en riktig slarvpelle).

Men jag hoppas och tror att jag ska orka hålla igång den, annars får ni skälla lite på mig. Ha en fortsatt glad påsk, och hoppas jag ser er här inne igen!


/Daniel Runvik

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se