This is the main content. To display a lightbox click here

Runvik - ung i politiken

torsdag, april 27, 2006

Debatt debut

Idag deltog jag i min första ”riktiga” debatt, iaf i form av cuf:are.

Det var en ganska liten debatt, som ägde rum inför en musik 3:a (ESMU3). Jag viste sen tidigare att klassen bestod av ca: ¼ Ung vänster sympatisörer och sen var väll resten ganska åt vänsterhållet de också. Dock lyckades jag nog komma fram till några av dem och lyckades vinna åtminstone en röst (även om det inte är så mycket kändes det väldigt bra, och kanske flera av dem börjar fundera mer på det jag talade om framöver).

Men det känns skönt att faktiskt ha börjat med debatterna nu och jag tror längtar lite till de framöver.

3 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home



Bloggen danielrunvik.blogspot.com är inte längre aktiv. För mer aktuell information angående Daniel Runvik, besök hans hemsida:

www.danielrunvik.se